Impuls!

Idag välkomnar jag våra första husdjur till Tallstigen 24!
En impuls som bara kom, vi åkte och köpte två fiskar!
Namn har de inte fått ännu, Wilmer kallar dom för 'fisk'.
Jag kan inte förklara varför nu, varför fisk, ja kan inte förklara någonting. Men jag antar att jag kände mig uttråka och ville göra något nytt i mitt liv, små små steg framåt och så blev det små söta kampfiskar! 🐠
Man tager vad man haver säger jag till min lillasyster, river fram en skål och lite småsten. Dekorerade gjorde vi med hjälp av glasgodisar och för syrets skull blev det även en växt!
Nu håller jag tummarna för att de håller sig vid liv, ni som känner mig vet att jag inte är särskilt duktig med djur. Jag hoppas att jag har bättrat mig!


Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Doris o Nemo 😄

2013-10-08 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0