Måndag!

Måndag morgon, jag är hemma med min plutt, Krille är på jobbet några timmar innan han byter av mig då jag ska iväg och göra ett kvällspass.
Vädret är ju sådär, snart ska vi snygga till oss och ta oss bort till salong Ego för att betala färgningen sen förra veckan då jag var stressad och glömde kortet hemma, vilken miss!
Hade även tänkt att få ordning på lite tvätt också, ligger i drivor här hemma.
Och nu har vi även nedräkning tills pytten blir ett år, jag är sååå spänd och förväntansfull. Det ska bli superroligt! :)
Nu ska jag återgå till mitt, hejdå'


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt han är!!!

2012-09-27 @ 06:00:22
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0