Barnrum!

Hej!
Nu har vi påbörjat renovering av Wilmers rum, det kommer bli såå fint!
Jag har längtat efter att få inreda barnrummet.
Började maskera allt igårkväll, idag har vi tagit bort lister och målat de tre vita väggarna, dock är bara första lagret på men ett till ska hinnas med ikväll är det tänk!
Tapetsering blir nog inte förrän på lördag nästa vecka tyvärr för jag ska upp o göra några timmar på jobbet imorgon :)
Färgaffären här i byn har 25% på tapeter så vi passade på att ta oss en kik efter tapeter till hallen också, vi är inte alls överens så det lär bli några diskussioner innan vi har bestämt oss!
Jag känner hur det kliar i fingrarna på att få ordning på saker i huset som vi inte trivs med.
Men nu under tiden som färgen ska torka ska jag sätta mig och rensa ur barnkläder som ska säljas på klädbytardagen i tibro nästa vecka!

Ha en bra helg allihop så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Johanna Borck

Får han sitt rum uppe eller nere? :) )nyfiken bara funderar på hur vi ska göra med sovrum här sen.. finns bara två uppe) . :) vill minnas att jag såg för ett tagsen på din blogg att du ville göra ett nere vid erat sovrum till honom? :)

Svar: Hej! Han sover uppe och vi sover nere, fungerar kanonbra!
Stephanie

2012-10-21 @ 14:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0