Välkommen!

Välkomnar en ny familjemedlem i Pingu familjen!
 


Familjen Pingu
 
Storpingu i egen hög person!


Våra underbara grannar var iväg på utflykt idag
och när dom kom hem hade dom med sig en present till Wilmer.
Erik stör sig en smula på att Wilmer "bara" har pingviner,
så antar att detta var en pik till mig men W blev jätteglad!

Har även insett att Wilmer gillar bollar, blir det en fotbollspelare tro?
Frågar man Erik ska han heja på Djurgården och vi får väl hoppas för hans skull att Wilmer tycker lika dant! :)



Annars har vi faktiskt hunnit med mycket i helgen.
Igår var vi i stan och shoppade lite sommarkläder till Kristian, och lite bilgrejer... Dags för besiktning av mitt vrålåk snart.
Vi käkade tacos o spelade poker hos mamma och Boggi igår och idag har vi tvättat, umgåts med Mathilda och Oliver samt oljat in delar av altanen. Oj så bra det blir ska ni veta!

Vi ska ju ha Mathildas studentfest här hemma och den börjar ju närma sig så nu är det dags att börja fixa!

Undrar ni hur det har gått med vattenläckan?
Vi får slipat golv och bytt tak i pannrum och tvättstuga vad jag fattade det som...
Vet dock inte när. Badrummet verkar ha klarat sig i allafall och det känns jätteskönt!

I morgon är det måndag igen, då ska man tillbaka till jobbet!
Så äre med det, nu ska ja nog göra mig redo för sovning.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0