Tanden!

Tjalalalalaa, kolla in min första tand!

Bissing nummer tre är nu på g..!


Stor nog för en dooleys?




Heej!
Hur har ni det i den varma sköna solen?
Jag satt ute hela långa dagen igår och brände mig en smula, som gick över under natten!
Jag har fått brun och fin färg i alla fall i ansiktet.
Idag hade vi bara 38 grader varmt som mest i växthuset, hela okej eller? Njaa, lite varmt är det faktiskt!
Kom hem till grillad mat hos grannarna, underbart!
Moster M var här och tog Wilmer så jag och Krille kom iväg till gymmet ikväll, känns fint nu när jag varit där men jäklar vad tungt det var!

Jag har ju inte varit inne här på ett tag, de har faktiskt hänt en hel massa saker.
Jag skulle kunna skriva i flera timmar men undrar om ni orkar läsa?
Det som är i hetluften just nu är i allafall att vi fått en vattenläcka.
Ett varmvattensrör i en av garderoberna hade gått sönder.
De kom så mycket vatten att det rann igenom golvet, och ner i pannrummet/tvättstugan. Badrummet är fortfarande oklart om det är drabbat eller inte med de kommer vi märka.
På fredag kommer domen.
Då kommer försäkringsbolaget och tittar på hur det ser ut, vi får väl se vad som händer här näst.
Hoppas mycket, hellst allt går på försäkringen. Inte kul med vatten!

Nu ska jag lägga mig och päsa i soffan tills jag deckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0