Rosor och godis!

God morgon!

Nu sitter jag här i soffan och slöar medan Wilmer ligger ute i vagnen och sover.
Egentligen skulle jag passa på att göra mig i ordning, men ska göra det strax!
Krille är påväg ner mot blekinge (?) och kollar på en ny bil. Hoppas den blir bra :)
Ikväll ska vi på kalas, mormor fyller 65 och de ska firas!
Helgen närmar sig med stormsteg och det är dags för Krilles första folkrace tävling för i år och det är alltid lite småstressigt innan tävling, mycket som ska hinnas tittas på.
Själv gör jag inte många knop inför en tävling, ska steka ägg och koka kaffe typ! HAHA

Jag är grymt shoppingsugen och sitter här med hmkatalogen brevid mig. Har hittat en långklänning, två tuptoppar och ett par shorts som jag skulle vilja ha.

Vädret idag är inget höjdarväder men det kanske klarnar upp tills lunch?
Jag tänkte i alla fall åka till Mölltorp en sväng sen när Wilmer har vaknat.
Träligt o sitta hemma själv..

Igår kom världens bästa Johanna över med Rosor och godis till mig.
Kan man få en bättre vän än henne? Jag tror inte de ja, jag är lyckligt lottad som har henne i min närhet! ♥



Det var allt för denna gången, vi hörs!


Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0