Premiär!

Hallå i värmen!

Visst är det skönt väder? Jag stormtrivs, även fast jag då och då klagar en smula.
Perfekt veckan att sluta tidigt på!
Den här veckan är Kristian på kurs så jag och Wilmer är ensamma här hemma.
Jag saknar verkligen att ha K här, det märks jätteväl när han inte är här. Wilmer saknar honom, det finns ingen som kan avlasta mig (Mathilda ställer upp till tusen men är inte här under nattetid) på kvällarna och nätterna.
Wilmer har åkt på jordens förskyling och det kunde inte komma lägligare....

I helgen var det premiärtävling i folkrace, jag är så sugen på att testa jag med!
Wilmer skötte sig bra, precis som alltid.
Grannarna på 19 var med, mamma, mathilda, boggi och oliver också.
Vilken hejarklack!

"Heja pappa du är bäst, du kör snabbare än en häst, heja heja heja!"

Trea i c-final kan jag tycka är riktigt bra efter en vinters uppehåll och knappt några tävlingar förra året.

Tänkte bjuda på lite bilder också!







Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0