Otur!

PUST OCH STÖN!
Kan det gå sämre för oss nu?
Tror inte det.
Krille åkte till Mölltorp för ett tagsen, nu ringde han och sa att han kört på ett rådjur.
Typiskt! Det känns så jääääkla bra just nu. Och inte nog med det så har det regnat heela dagen.
Känns som hela min värld rasar samman och vad ska hända här näst? Att månen trillar ner.
Skulle knappast förvåna mig.

Idag har det som många vet, regnat rijält här hemma. Dagen har gott fort, trots regn och det känns som jag har fått mycket gjort men mer borde ha gjorts. Vi ska tillexempel rensa ur pannrummet och tvättstugan innan fredag morgon då kommer de och fixar fuktskadan åt oss (snabbt jobbat) men vi har inte gjort nått än.
Och nu är jag ännu mindre sugen på o rensa....

Det blev ett bittert inlägg, antingen är ni glada över att jag skriver, eller så bryr ni er inte alls. Fri vilja här, kika in när ni känner för det. Jag finns här för att roa er!


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0