Ordning och reda, pengar på...Fredag!

I morgon är det fredag, äntligen!
Då kommer Kristian hem. Ni tänker väl "det var ett evigt tjat om Kristian" men jag saknar honom!
Inte nog med det, så är det ju löning i morgon, efterlängtad!
Äntligen börjar det gå bättre för oss också, skönt de... Har ju varit endel otur de senaste.
Wilmer har sovit nu, ganska länge här på eftermiddagen så jag har hunnit plocka i ordning här hemma lite, så skönt!
Det var verkligen inte igår det var ordning här hemma.
Det är väl inte helt perfekt, men ändå okej.
Rosorna jag köpte i måndags har dött av värmeslag så idag gick jag ut i trädgården och plockade lite syren istället.
Doftar ljuvligt. Även min favoritfärg, lila.




Nu sitter jag och väntar på att min prins ska vakna... passar ju på att blogga så jag känner mig inte dirket rastlös.
Jag borde göra någon mat tills i morgon, men jag vet inte vad.
Pust!
Fick mat av Johanna förut, lyxigt!

Idag har jag även dödat tre getingar, rekord!

Det var allt jag hade att bjuda på idag.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Betty

Ha, ha jag har nog dödat 103 getingar :)) Här är invasion :(

2012-05-24 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0