Hårfin gräns.

God kväll!
Nu är jag tillbaka igen.
Det tog bara lite drygt en timme och 45 minuter att lägga Wilmer ikväll.
Shit vad jag tycker det är jobbigt när det inte går snabbt och smidigt.
Han hade mycket att berätta för sin mamma idag och jag lyssnar gärna, det är mysigt.
Men efter en timme är det dags att försöka somna i alla fall.
Humöret tryter troligtvis i brist på mat, som jag sitter och äter i detta nu.
Halvtittar lite på bygglov och lyssnar på ljudet av en vespa. Oj vad irriterande det ljudet kan vara.
Haha, lite gaggig och gnällig?
Snart snart snart är Krille tillbaka hemma och oj vad skönt det ska bli!

Jag är grymt shoppigsugen och som vanligt är gränsen mellan vill ha och behöver ha hårfin.
Jag skulle vilja ha nya kläder i allmänhet.
Jag behöver jeansshorts, sandaler och en klänning till Mathildas student.
Jag vill även köpa en massa blommor så jag kan få ordning på min altan någon gång, men blommor är inte gratis!
Och jag får aldrig tummen ur, även fast jag jobbar på en handelsträdgård. Antar att man blir en smula blind?


Det var allt för mig, nu ska jag ringa Kristian och se om han vill prata en stund med mig.

Dagens onödigt vetande: Jag har bränt mina öron, de gör skitont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0