Glassistoralass!

Hej mina vänner!
Vilket härligt väder vi har haft idag också, känner mig ruskigt bortskämd :)
svirade om till linne och shorts tidigare idag och vilken härlig bränna jag har fått!
Kroppen känner sig en smula överstekt!
Solen tar riktigt bra när man jobbar och inte tänker på att man "solar".
Snart bärjar planteringen lida mot sitt slut och jag tänkte dela med mig av lite bilder snart, när de börjar bli en färdig vara.
Idag efter jobbet gick Jag, Wilmer, Johanna och barnen till kanalen och köpte mjukglass. Wilmer fick också smaka :)
Så jag har varit ute heela långa dagen idag också och jag kan ju säga att det inte är brist på frisk luft!
Nu är W trött, han har precis käkat välling så jag tänkte gå ner och lägga honom nu, hoppas han somnar fort för det är såå träligt med massa krångel.
I morgon är det torsdag och då är det bara en natt kvar utan min efterlängtade sambo!
Helgen bjuder på massa jobb, men det är väl bra det med kan jag tycka.

Nu börjar det bli riktigt jobbigt här brevid mig, att behöva vänta så länge!
Måste ner och lägga min prins nu.
Kankse att jag kommer in med ett inlägg igen, riktigt sugen på att skriva av mig lite :)


Krambanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0