Äntligen!

Hejhej!

Idag unnade jag min äntligen en stund i frisörstolen!
Det har bara hänt en gång sen Wilmer kom.
Jag har liksom många andra nyblivna (kan man kalla mig de fortfarande?) dåligt med pengar i slutet av månaden.
Men nu kände jag att det var dags, det är ju trots allt snart Mathildas student och då måste man ju vara snygg!



Det blev en kort page, jag älskar page!
(Undra hur mycket jag kommer svära över håret i morgon på jobbet när jag alltid har toffs).

Kristian är på Ica och handlar lite mys till kvällen, det står räkor på menyn!


I helgen som varit har jag även hunnit med och planterat lite blommor, men de ska stå och växa till sig en stund sen ska jag bjuda på ett kort!
Vi har även ett presentkort på Töreboda garden som vi tänkte åka till i helgen och köpa ännu mer, jag får aldrig nog!
Då står nog kryddor högst på inköpslistan :)

Det var allt för mig, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0