Väder och vind, krattar löv!

Hejsan hoppsan!
Idag är det trevligare väder minsann!
Vädret måste väl vara ett av de mest omtalade sakerna i hela världen?
Har man inget vettigare att prata om kan man alltid dra till med vädret!
De va en liten avstickare, egentligen ville jag bjussa på några härliga bilder på min prins som jag tog i förmiddags. Han ligger nu och sover i vagnen ute, jag och Kristian (mest Kristian) krattar löv...
Jag tog en paus, kokar kaffe och sitter här.
Ska snart börja med maten och senare kommer svägerskan
 och Wilmers kusin hit medan grabbarna ska till garaget.

18 mars, 6 mån

 
Mys och lek i babygymmet

Wilmer håller humöret uppe trots förskylning och bissingar på g!



Mer om min dag kommer förmodligen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0