Utedagar

Underbara väder!!!

Igår vaknade min underbara redan vid sex. Han var på riktigt bra humör. Sol inne, sol ute.
Vi var vi ute heladagen, trots förskylning. Wilmer låg ute och sov hur länge som hellst, skönt för honom!
Hjälpte Johanna och ta bort en buske. Det var en jätterot som vi skulle hugga oss igenom med en spade, jag tog i för kung och fosterland och missbedömde en aning, det tog tvärstopp och jag skada handleden (som har gått över idag) och gnällde konstant över den resten av dagen.
Började även plocka bort sten på framsidan för där ska det läggas nytt, vitt!
Här av häpnad, jag städade även bilen igår morse, händer typ en gång per säsong! Väldigt skönt.



Nu är det snart dags för plantering, jag har påbörjat målning av pallkragarna.
Ska fortsätta här efter att Wilmer har ätit frukost...
Hoppas vädret håller i sig hela helgen för då hinner jag få massor gjort!

Ne, nu ropar min solstråle efter mig! (som för övrigt har fått tag i Krilles tvspel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0