Stor!

God morgon!

Här har det varit dåligt med rader. Ber som ursäkt för det!
Kan tyvärr inte lova att jag ska bättra mig, för när jag börjar jobba kommer nog tiden inte finnas till!
Wilmer har blivit stor de senaste, helt sjukt!


Och på tal som sjukt så är han ännu inte helt frisk. Snoret rinner och han har en väldigt jobbig slemhosta.
I morgon ska vi till bcv och se hur det ser ut på kurvorna. Hoppas han har gått upp massvis!
Fast när jag skriver att han har blivit stor menar jag inte att han har blivit en tjockis eller dratt iväg på längden.
Han går jätte bra i gåstolen, han sitter kanonbra på golvet, han "pussar" och bara är allmänt mycket med just nu.
Ingen tand har kommit upp än men man skymtar något vitt!

Igår testade vi välling för första gången. Blandade i lite bröstmjölk istället för socker, ingen höjdare så får köra socker-knepet.
Det känns lite jobbigt att han inte gillar ersättning eller välling, hade varit smidigt annars!
Jag har märkt att han inte blir mätt på bröstmjölk längre. Både igår natt och inatt har jag ammat honom tre gånger, jag är såå trött på nätterna!


Kommentarer
Postat av: Annika

Det kanske rent av är så att det inte är ett vällingbarn... han verkar ju nöja sej med gröten så fortsätt med det... är minst lika bra som välling. men varför testa med socker i ?? dumt att vänja honom vid det... men valet är ditt... syns på måndag.. kram kram

2012-03-22 @ 15:53:27
Postat av: Ida

Vill du göra mig en tjänst? Du blir länkad i min blogg som tack!

Rösta på mitt rum här: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=13183

Kommentera sedan vilken "röst" du blir, allstå numret som står ovanför röstknappen EFTER du har röstat! :)

Om du är med i ngn tävling där man ska rösta, skicka länken till mig så i en kommentar så röstar jag på dig! :) Tack på förhand!

2012-03-22 @ 20:25:19
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0