Snabbis!

God morgon!
Idag fick jag sovmorgon till halv nio, gud så skönt!
Kristian tog med Wilmer upp vid sextiden då han tyckte att det var dags att gå upp.
När jag vaknar halv nio och jag går upp ligger båda mina killar och sover, ena i babysittern och andra i soffan ♥

Jag hittade allt lite igår, sex tröjor och två byxor för 900 spänn, vilka klipp!
Skulle ju dock ha svarta och vita korta linnen, som jag inte hittade så jag får kolla HMs hemsida o se om de finns något att klicka hem.

Nu måste ja skynda mig iväg, lillasyrran har fått körkort så nu har hon min bil och jag ska hem till min moster så Krille ska skjutsa dit mig och Wilmer innan han drar till garaget. Hörs senare!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0