Shopping!

Hej på er!

I morse packade jag och Johanna in delar av styrkan (familjen) i bilen och åkte till Ica Maxi för att storhandla!
Det känns väldigt skönt att ha massa mat hemma igen.
Nu har vi allt, nej kankse inte allt, men de mesta som vi behöver :)
Wilmer tyckte att det var mindre roligt att handla mat och gnällde nästan helatiden.




Nu är våran älskade moster mathilda här, vi har gjort en massa nytta idag. Renat ur tomglasen, pantat flaskor och varit på biblioteket! - bland annat!

Igår hade jag vårstädning av nerevåningen. grovDamma och damsög sovrummet och tvättstugan. Skönt och få sånt gjort innan man börjar jobba.  Övervåningen får man ju plocka upp saker dagligen och damsugaren går varm. I morgon är det ju babycafé, men tror vi får hoppa det med tanke på wilmer förskylning som håller i sig. Då tänkte jag ge mig på en grovstädning av badrummet!

Hoppas på bättre väder också så jag kan vara ute och plocka sten, sen borde jag städa bilen också!

Nog om detta, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0