Plask!

Idag har vi inte gjort många knop under dagen!
Jag har legat i soffan mest hela dagen, nästan...
Plockat i ordning och tvättat, samtidigt som jag har umgåtts med Wilmer såklart.
Wilmer somnade vid tolvtiden och sov till tjugo över två, jag somnade jag också!
På eftermiddagen var det dags att bege sig till Moliden för idag var det babysim igen :)

 

Wilmer tycker det är så roligt!
Den här gången var det min tur att få bada. Det var roligt, men lite nojig är man allt!
Nästa gång är det Kristians tur igen. Och förmodligen de andra gångerna också framöver.
Jag trivs bättre utanför poolen med kameran i handen, men de var ändå mysigt o testa!
Efter badet gjorde vi lite mat och sen gick vi över till våra underbara grannar för en kopp kaffe.
Wilmer ligger och sover, Kristian skickade jag iväg till Ica. Jag skrev "vita tulpaner" på inköpslistan.
Hoppas hoppas att han köper med sig de till mig :)
Tänkte att vi skulle mysa ner oss frmför tvn en stund innan vi också ska sova, är det något bra på tvn ikväll tro?

Det var allt jag hade att bjuda på idag.
I morgon hoppas jag på varmare väder så vi kan ta tag i oss och gå ut en sväng :) Annars inte planer, än.

Krambanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0