Nytt!

Hej på er!
Igårkväll tog jag ett glas vin och hoppades på att vakna frisk. Helt kry var jag inte.
Jag har så oerhört ont i ryggen och skulle verkligen behöva lite massage. Kanske dags att unna sig det snart?
Tog en dusch och tänkte att det kankse skulle hjälpa, nja inte märkvärt.
Tröttnade på att sitta hemma så vi tog en sväng till svärföräldrarna i Forsvik.
De hade varit i Skövde och köpt kläder till Wilmer, såklart!
De bjöd på Sibylla mat och vi stannade där rätt så länge, de leker och busar så med Wilmer så nu stensover han!

 

Nya coola kläder från Name it!

Fick även sms av grannarna nyss, dom ska bjuda oss på mat ikväll. Vilken lyx! Johanna kan de där med matlagning :)
Själv känner jag ingen smak, men man äter ju lite med synen också!
Tror kvällen kommer bli kanon, de brukar inte kunna bli annat med dom på 19.

 
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0