MorrnMorrn!

God morgon!
Har ni tänkt på hur vacken himlen är så här dags på morgonen? (halv sju)
Utanför skymtar jag en soluppgång och himlen är blålila.
Det är lite småkallt än, hoppas det ändrar sig framåt dagen. Annars får vi ta på oss med kläder.
Här inne är det varmt och skönt. Wilmer tittar på barnprogrammen, Kristian har precis åkt iväg till jobbet och jag sitter här...
Jag gillar inte att gå upp så här tidigt, dagarna blir såå långa då!
Var extra snäll i morse, när jag ändå var uppe innan Kristian så kunde jag ju lika gärna koka ägg åt honom.
Dagens goda gärning.
Det fick mig att tänka på en bok som jag och Theres hade får några år sedan.
När vi hade gjort något bra, fick vi ett guldhjärta. När vi hade nått upp till vårt mål för dagen/veckan fick man en belöning. Det var lite roligt faktiskt...


Ser ni mina vackra tulpaner som Kristian hade med sig hem igår när jag hade skickat honom till Ica?
Tända ljus är ju alltid mysigt.



Nu ska jag lägga mig här på soffan och vila mig.
Det verkar som Wilmer är på gång att somna om en stund, vore skönt för oss båda!

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0