Morrnmorrn!

God morgon!
Igårkväll var jags såå trött så jag borta tänderna o la mig redan strax efter nio(!)
Tur var väl det!
Man blir extra trött av frisk luft ;) Eller kankse busandet i det fina vädret?
Wilmers kära (läs mammas) pinguspeldosa gav upp igår.
Det är vår bästa vän när vi ska sova. Det gick rätt bra igår och lägga Wilmer ändå.
Men i morse vaknade W redan halv sex och då hade vi behövt ha pingu.
Jag och johanna lagade den igår, men så länge höll den! (ca tolv timmar)

Jag målade pallkragarna lite igår med, de blir ju aldrig helt klart eftersom man blir avbruten mitt i!
Men jag har inte jätte mycket kvar på dom två som jag börjat med.
Behöver mer färg snart också.


Onödligt vetande idag är att jag har två vaglar på gång i ögat, oskönt!
På födmiddagen idag ska vi till bvc och sen på ett årskalas på familjecentralen. Härligt med fullspäckat!
Ikväll blir det premiärgrill med Sundesjöarna!


Wilmers Outfit igår,
Body och hängslebyxorna från Name it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0