Män behöver beröm!

Hejhopp!

Nu har vi varit över på 19. Som vanligt väldigt god mat.
Jag kände lite smaker, vilket var riktigt roligt! Måste berömma Eriks potatismos lite extra. Män behöver beröm!
Barnen härja runt och jag lika så.
Wilmer var inte på sovar humör, men var glad ändå.
Jag kan inte påstå att jag känner mig speciellt mycket piggare nu än förut.
Har inte lika ont i kroppen, men rösten börjar försvinna, glömde jag den hos grannarna tro?

Har nu skickat iväg lite vinnarmejl på Tradera. Har sålt en hel pappkasse med kläder jag inte kommer i eller använder längre. Vissa saker hade prislappen kvar.. så de kan bli!
Skönt och få något för de, kan man köpa något annat spännande för. Gröt eller toapapper tillexempel. Kankse några liter mjölk. De får man ju välja själv. Kanske att jag lägger pengarna på nya produkter från Mary Kay.

Nu ska jag krypa ner hos Krille och slumra till lite tills han väcker mig och säger att det är dags för sängen!


God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0