Lek & Bus

Idag har vi varit i Mölltorp hos Arvid och Melinda.
Melinda hade lagat god lunch a la Lchf tills jag kom, lyxigt!
Det är kul nu när killarna blivit större så vi faktiskt kan sitta på golvet alla fyra och "leka".
Det var ju ingen idé att tänka tanken om en promenad då det var blötsnö men ingen hade plogat.
Det blev altså en innedag idag!
Men såna dagar är också dagar.
Hoppas att snön är borta i morgon, då ska jag ta en lååång promenad!

 
 

Nu sitter jag och väntar på att Bea ska komma hit, hon har sytt in och upp lite jeans åt mig. Smidigt!
Glöm inte att kika in på hennes blogg och som sagt, är det något ni vill ha som inte redan finns så fixar hon det (mesta) åt dig!
Rockabillyvixendesign.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0