Kvällsrader...

Hej!
Sitter ni som jag framför Melodifestivalen? Det är ju lite hit och dit med bidragen kan man tycka. Top cats och Timoteij gillar jag, Flinken faller inte min i smaken. Just nu sjunger Sean banan, som jag och barnen faktiskt lyssnar på ofta här på gatan och jag tycker han har lite roliga låtar, men va tusan har han ju inget o Melodifestivalen att göra!
Dom har ju passande klädsel till finalen i allafall, lite påskigt tema sådär... inte påsk riktigt än men snart!
Nogpratat om Meldoifestivalen, blir bara irriterad haha!

I morse fick jag ju som sagt sovmorgon och denna synen möttes jag av när jag kom upp i morse.
Mina söta pojkar!


Innan vi la Wilmer ikväll tog hela familjen ett bad i badkaret, Wilmer gillar vattnet vilket jag tycker är såå kul!¨
Han la sig utan protester idag och de var skönt! Det är inte så roligt när han måste lägga sig ledsen...

I morgon ska det fixas med barnkalas, också kuL! Längtar till Wilmers första barnkalas... fast de måste dröja lite till för först ska han hinna vara bebis :)

Ah, de blev ett rörigt inlägg, men jag distrarheras av youngblood mlf.

Vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0