Inlägg försvunnet

God morgon, solen är också vaken idag, härligt!
Jag upptäckte nu att inlägget som jag skre igår aldrig publicerades... hm, undra varför.
I allafall.

Först tog vi en morognrunda med Johanna, idag blir det en till.. vet dock inte om Johanna hänger med, men jag måste i alla fall ut och röra på mig!
Efter rundan blev vi fika sugna, så vi gick plus minus noll.. om ens de? Kankse bara plus haha!
Meja tog en Chokladboll. Den tog slut rätt fort, så hon köpte en till.
När man är så liten som henne behöver man "klättra" upp på stolen, så hon ställde tallriken med chokladbollen på kanten av bordet, alldeles för nära Wilmer.
Snabbt som ögat skriker Meja "neeeeej, min, Wilmer tog min!"
Jag är snabbare än lucky look och får tag i bollen så W inte hinner få in den i munnen. Det var nära ögat!
Han tar allt han kommer åt nu! (Kanske inte lika roligt för er andra, men vi hade kul!)



Och på tal om de, ja han tar allt han når, han springer runt i gåstolen här hemma. Han pratar som aldrig förr, han har ju börjat med något smackande ljud som jag inte riktigt förstår mig på, han sitter helt själv..
Det finns massor av saker som har hänt de senaste två veckorna, spännande!

Nu är det alldeles strax dags för morgongröten, på fredag är min kille sex månader gammal! Sjukt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0