Hissar vita flaggan!

Hej mina vänner!
Nu har jag lugnat ner mig, hissar vita flaggan och hoppas ni har överseende med min negativa energi som spred sig här över bloggen tidigare idag.
Wilmer är sjuk, snorig och varm, men ingen feber... Han är jätte gnällig och efter två timmar lyckades jag få honom att somna, i bilbarnstolen!
Middagen är är redan klar, bara att värmas när Kristian kommer hem.
Idag blir det fläskpannkaka.
Just nu sitter jag här och försöker förstå mig på försäkringskassan, föräldrardagar, osv..
Jag hade glömt att jag (krille) redan ansökt om alla dagar då jag ska jobba.
Då har vi även tagit ut vissa lördagar. När jag klickade i ansökan kunde vi inte använda oss av lägstanivådagarna, men de kan vi nu. Så nu skulle jag vilja ändra lördagarna från sjukgrundande till lägstanivå dagar.
Läste på deras Facebook att man inte kunde ändra dagarna över telefon längre, men jag vet heller inte hur jag nu ska gå till väga för att ändra via hemsidan, är det någon som är hajj på sånt?
Jag förstår ju att Kristian själv måste ringa (om de nu går att ringa) och ändra det här, men det vore smidigast om jag kunde fixa det utan telefonsamtalet...altså via nätet.
De är mycket med det mekaniska.

Idag har vi hittils inte tagit en meter med barnvagnen, tror inte att vi kommer göra det heller.
Istället sitter jag här med två kakor, som är rätt torra... men jag äter ändå!

Hoppas någon förstår mitt krångliga problem och kankse kommer med en lätt förklaring (annars förstår jag inte ändå)

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Skönt att du är på banan igen. Jag var oxå på mindre bra humör förut, men det brukar ju vända som tur är! Ang. F-kassan så kan du ringa och be dem ta bort ansökan och skicka in en ny via nätet eller bara skicka in en ny, för det ska va den senaste som gäller. Så gjorde jag sist när jag fyllt i fel.



Hoppas Wilmer blir frisk snart! Tove hälsar! Kram



2012-03-15 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0