Hemljuvahem!

Tjenis!
Det var ett tag sen jag bjöd på ett recept nu!
Japp, det beror på att inspirationen finns inte. Jag är i valet och kvalet här med Lchf.
Jag mår inte bra av alla kolhydrater man stoppar i sig hela dagarna så det är väl dags att ta bort dom igen!
Saken är bara den att jag vet inte vad jag ska laga för mat. Det blr mycket samma.
Champinjoner, zucchini och sparris...

Idag har vi varit på Babycafét. En av sångerna vi sjunger är "tio små sprattelgubbar" och Wilmer skratta så han knappt kunde andas. Hela ringen brast ut i skratt och det var härligt!

Efteråt tog jag och Melinda en kall promenad runt fästningen, motvind man tackar!

Nu sitter jag här och klurar på mat. Jag gjorde hemmagjorda köttbullar för första gången igår men jag själv tyckte inte att det var jätte gott, tillsammans med pasta.
Det finns en matlåda i kylen men jag funderar på o göra något annat.

Jag har köpt lax idag, så senare ska jag nog kunna bjuda på ett recept!

 

Hej ljuva hem.

Köksbilden är dock tagen innan renovering.


Kommentarer
Postat av: Tove

Ni har det verkligen jättefint!

2012-03-07 @ 18:21:12
URL: http://tviv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0