gammalt blir till nytt!

God kväll mina vänner!
Snabbt inlägg från mobilen. Vi har varit på öppet hus i forsvik och tittat in dagiset där.
Dags att börja tänka på sånt också... verkade jättemysigt men det ligger ju åt fel håll tyvärr!
I morgon är det onsdag och då ska vi till babycafét! Härligt härligt!
Som jag skrev tidigare idag är jag riktigt taggad inför våren. Vänta någon vecka till den får det nog flytta in en påsklilja i vårt hus!

Jag skulle även vilja få lite ork och tid över o fixa i tvättstugan som jag tjatat om så länge... mycket snack och liten verkstad i en Ekmarks liv, lika bra att vänja sig!
Nu när våren snart knackar på min dörr kanske jag ska byta ut lite ljuslyktor, vasar och gardiner... får se vad "skrubben' har att erbjuda! Vi har inte ens packat upp allt än!
Försöker tänka på hur vi hade det i lägenheten, kanske skulle ta o göra något "gammalt" så det blir som nytt!
Orange kanske blir temat i vår? En stark och väldigt egen färg men jag tycker att den är cool!

Det var allt för den här gången, i morgon är jag tillbaka som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0