Framsteg!

Hallå!
I morse lämnade jag grabbarna själva hemma och tog med med Kajsa till klädbytardag i hjo.
Aldrig varit där förut och jag fick med mig lite hem. Faktiskt fanns det inte mycket i den storleken jag ville ha och det som fanns var mest utvättade bodys.
Jag stannde kvar i Mölltorp en sväng för en kopp kaffe och så myste jag lite med lilla Tovis! Efter lite tjat fick jag fram ett leende ;)
Senare kom min moster hit och hälsade på en sväng, hon var kelsjuk och Wilmer var gnällig... Som han för övrigt typ har varit sen jag kom hem idag.
Började målningen av tredje och sista pallkragen. Då vaknade Wilmer självklart och färgen börjar ta slut så nu behöver jag köpa en ny burk!

Vi testar fortfarande med vällingen.
Idag testade jag att ge honom kall välling tänkte om det dög bättre åt herrn då han varken äter varm pure eller varm gröt... (mer fisljummen). Då sög han i alla fall i sig 10 ml och det är ju ett framsteg!


Jag och min guldklimp!

Nu har jag varit ute och åkt lite, Wilmer vill inte sova alls idag!
Han saknar nog sin pingu som är trasig, som alltid spelar för honom när han ska sova.
Nu är det helt tyst och kanske är det orsaken till att han aldrig stänger igen de små blå!

Vad som händer ikväll då, mjaa.. det händer nog ingenting tror jag.
Jag har faktiskt ingen lust att göra nått. Jag vill bara vara, de kan vara skönt det också ibland!
Kläderna jag fyndat idag och eventuellt i morgon kanske ni får kika på i morgon eftermiddag, om jag har tid!

Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0