Fire.

Wilmer har somnat, Krille är på kalas, jag har tänt en massa ljus och tittar nu på tvn och njuter av tystnaden.
Tände i kaminen innan jag la Wilmer så är man riktigt tyst hör man hur det knastrar i trä't.
Jag tycker det är så mysigt med den där kaminen, lätt det bästa vi har i huset! :)

 
 

Klockan är ju bara strax efter sju så än har det inte börjat något bra på tvn.
Just nu är det nyheterna, jag brukar inte titta på nyheterna men det är faktiskt andra gången idag.. rekord!
De pratar nu om en mordbrand här i närheten, sjuk människa som tänder eld på någons hus! Vafan tänker man med då? Blir oerhört irriterad på folk som förstör för andra. Elda upp ditt eget hem din idiot.


Nu ska jag njuta av "lugnet före stormen" innan Wilmer vaknar och är ledsen igen.
hoppas Krille har kommit hem då så jag kan få lite avlastning.
Det är ingen dans på rosor att ta hand om en gnällig pojk när man själv inte känner sig riktigt kry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0