Final!

Go kväll allihopa!
Ikväll är det Melodifestivalfinal, där ska jag sitta bänkad!
Just nu sitter jag här och skriver, samtidigt som jag tittar lite på Bee movie, en av dom bästa animerade filmerna enligt mig. Monsters inc är min absoluta favorit! Och Bilar. haha
Jag gillar mycket animerat faktiskt!
Wilmer ligger framför tvn på en filt och tittar/pratar. Han är så goo!

Idag har vi varit på kalas hos min kusin i Skövde. Där fick vi tacos och tårta, mums!
Vi var inte där så länge, men i alla fall!
När vi kom hem satte vi oss, alla tre på en filt i storarummet och började leka med några av Wilmers leksaker.
Det är roligt nu när han kan sitta själv och "är med på noterna".

Wilmer är egentligen trött, men nu ringde Krille o sa att vi skulle komma bort till 19 (han är redan där)
så nu får jag avrunda här. Vi hörs i morgon!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0