Farfartorsdag!

Hallå där!
Har det kommit snö hos er med?
Som tur är sa dom på vädret igår att på lördag blir det en stor sol och 7 plusgrader!
Kristian ska va kvar på jobbet idag och greja med folkracebilen så det blir en lång dag för mig och Wilmer...
Det är ju som vanligt en farfar-torsdag idag och senare ska vi umgås med Melinda och Arvid.
Wilmer sover en stund, jag eldar och tvättar. Tänkte jag skulle hänga tvätten innan jag drar iväg så hinner det kankse torka tills ikväll, om vi har tur!
Wilmer börjar få dåligt med kläder nu, hmmm! tur det är klädbytardag snart, då får vi se om vi kan fynda något.
Jag väntar fortfarande på ett datum för Tibros klädbytardag, någon som vet än?

Nej, nu tystnade tvättmaskinen där nere, dags att hänga!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

När var klädbytardagen i Karlsborg? Och vart håller dom hus? Har aldrig varit på dessa dagar men tänkte ge det en chans:) //Emma P

2012-03-08 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0