Dåligt med tid!

Gokväll mina kära vänner!

Som ni märken är tiden knapp nu.
Dygnet har definitivf för få timmar!
Jag hinner i princip bara komma hem, äta och umgås en liten stund med mina pojkar innan minstingen ligger och sussar.
Det blir inte mycket tid över till annat.
Ska försöka börja jobba lite tidigare i morgon bitti så jag kan gå redan vid halv fem istället.
I morgon ska vi nämnligen till skövde och titta på Magnus Betnér.
En favorit! Det blir en dubbeldejt, jag Kristian, Mathilda och Oliver!
Wilmer ska vara hos sin mormor så länge :)
Oops, kankse skulle planera de lite bättre, kan lätt bli stressigt i morgon.
Det kankse Krille kan fixa med under dagen, hm!


Undrar ni hur det går för mig på jobbet?
Arbetsuppgifterna kankse inte är det roligaste att läsa om och nu gör jag inte det roligaste man kan göra på mitt jobb, men det kommer bättre dagar!
När alla blommor börjar fylla butiken, härliga känsla!
Det är mycket vårstäd i början av säsongen och plantering som görs.
Bilder kommer när de små plantorna börjar fyllas av liv!

Det känns ju i kroppen att man inte står upp hela dagarna, jag är helt slut när jag kommer hem.
Men det ska väl vara så antar jag, de går ju över. Man vänjer sig!

Hittils inget telefonsamtal. Hoppas det kommer i morgon!
Nu tänker jag sätta mig i soffan en halvtimme innan det är dags att sova (21.00) känner jag är en helt okej tid att lägga sig.
Säkert ensam om att gilla denna tid! För övrigt missar jag nu vinnaren av sveriges mästerkock. Är det värt att se slutet i 25 minuter? Kankse att jag kan övertala Krille att byta kanal. Det är ju ändå Final.

Kommentarer
Postat av: Betty

Nyfiken!!!

2012-03-28 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0