Dagensplaner

Hallå där!
Lilleman sover, inte så konstigt kankse. Han vaknar tidigare och tidigare för var dag. Idag ville han att vi skulle gå upp redan klockan sex. Lite tidigt tycker jag, men bara att acceptera. Han är chefen!
Jag gick o la mig på soffan en sväng medan Wilmer kollade på barnprogrammen.
Nu sitter jag och har tittat på tvshop skit länge för dosan ligger nog under kudden som Wilmer ligger på.

I eftermiddag ska jag och Wilmer ta med våran älskade mosterMathilda till Marieberg. Jag har tagit på mig spenderarbyxorna och tänkte nu köpa några nya par jeans, i min stolek.
Det är ju såå träligt o gå med förstora jeans. Inte snyggt alls!
Har fastnat för Gina tricots färglada jeans, hoppas dom är lika snygga på mig som på modellerna haha!
Behöver köpa lite basic, tshirts och linnen. Inte så stor idé o köpa partysnygga kläder eftersom jag typ aldrig går på party längre ;)

I morgon ska vi på Kalas till Albin som fyller...sex? Jag tror det var så. Var inne på leksaksaffären igår och ärligt talat så förstår jag inte först och främst hur dom kan med o ta så jäkla mycket betalt för lite plast!
Och för det andra, det var lättare o hitta något till Meja. Tjejleksaker är liksom min grej. Men vad äre med alla killeksaker nu förtiden? Ninjago, bakogan och allt vad det nu heter... ser aptråkigt ut!
När jag var liten ville jag ha instrument. Jag är helt tondöv men de var alltid dyrast i leksakstidningen!
Och på tal om instrument, vi fick ju en flöjt av Erik, Johanna och barnen i julklapp... Jag undrar om dom är
nyfikna på vad Albin kommer få nu!? Hämnden är ljuv...


Nu var det färdigbabblat för min del, borde äta frukost men jag orkar inte rosta mackor, höjden av lathet?

Nu ska ja kolla om Johanna är färdig duschad, hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0