Blommor förgyller min dag!

Igår var det bara tre veckor kvar till jag börjar jobba igen.
Det ska bli så roligt att komma tillbaka,
mindre roligt att inte få spendera hela långa dagarna med min Underbara son.
Men det är bara 60 dagars arbete sen är jag tillbaka som mammaledig igen!
Ååh, vad jag längtar till alla blommor! Stå och plantera hela dagarna, det är ju bara för bra altså!

Beundrar de underbara tulpanerna som står tillsammans med gröna ljuslyktor
som matchar min övriga inredning i vardagsrummet!



Solen har kikat fram och nu är det 3,5 + utanför mitt fönster.
Om ungefär en halvtimme kommer Emilie hit och så ska vi ge oss ut på en promenad.
Jag känner mig bara för lycklig just nu, just idag!


Sen har jag dessutom bokat klipptid till mig och min sambo, det ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0