Bissingar på gång?

Hurra hurra för våran Wilmer idag! Som redan fyller sex månader!

I två dagar nu har vi haft det lite si och så med sömnen, både dag och nattetid.
Han börjar nog få sin första bissing nu för det rinner som en fontän ur munnen på honom!
Och inte nog med det så är både han och jag förskylda. Toppen start på helgen!
Ikväll skulle vi till Andreas och fira honom för det är nämnligen hans födelsedag idag, men jag och Wilmer får vara så goda och stanna hemma så får Krille åka själv.
Onödigt och släpa på en sjuk kille och eventuellt smitta ner någon annan. Småbarnsbaciller är ju döden!
Jag är så otroligt godissugen, hoppas Krille kan köpa med sig lite smågodis till mig sen när han ändå är ute i svängen ;)
Jag vet inte alls vad jag och Wilmer orkar göra. Han borde sova och jag också. Men han sover enbart i bilbarnstolen, inte det optimala kankse, skulle önska att vi kunde gå ner o lägga oss i sängen och mysa ♥

Jag tänkte bjuda på middagstips idag, som vanligt är det champinjoner med i spelet. Känns lite enformigt med kött, champinjoner och sallad. Men det är ruskigt gott och magen blir inte 100 av pasta, ris och optatis så jag försöker hålla mig där ifrån.



Ha en bra kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0