BarnkalaS

Hej Allesammans!
Trevligt väder har vi även idag, solen skiner så fint så!
Nu på förmiddagen har grannpojken haft barnkalas och jag fick äran o va med ;) Haha
I morse sa jag "jag längtar tills Wilmer ska ha sitt första barnkalas". Nu längtar jag inte lika mycket.
Nä, de va roligt faktiskt, men lite höga toner emellanåt. Borde kankse vara van som har jobbat som dagbarnvårdare och nu har en egen här hemma, men man vänjer sig nog aldrig!
Kristian är i garaget och Wilmer är hos sin farmor. Själv sitter jag hemma och äter rester sen i fredags.
Jag borde städa när jag ätit upp, men jag har ingen ork till det idag.
Skulle vilja släpa fram min cykel men den står så dumt så den tar jag nog inte fram i alla´fall.
Nu är resterande tid på dygnet oplanerat, skönt!



Nu ska jag kika runt lite här i syberspace så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0