Back to work!

Hej mina vänner!

Som jag har tjatat, nu är jag tillbaka på jobbet!
Det kännd i rygg och ben att man inte står upp åtta timmar om dagen alltför ofta!
Det rullade på bra, dagen gick rätt så fort och jag känner mig taggad inför en morgondag.
Mest matlådan, håll utkik senare om ni vill veta vad det blev för smarrigt idag!
Tänk också på en sak, mina "recept" är alltid busenkla och snabba!
Dagens och morgondagens uppgift på jobbet är att fylla brätten med jord för på torsdag kommer plantorna!
Härligt att se den där lilla plantan att växa och bli en stor och vacker blomma.
P har riggat upp en ljudanläggning i ett av växthusen åt oss idag så vi kan poppa musik när själva planteringen av kuberna börjar, illgött!

Jag har saknat mina grabbar jätte mycket idag, men dom har klarat sig fint utan mig.
De har, vad jag har förstått varit ute nästan hela dagen och det är ju kanon med tanke på hur fint väder vi har haft de senaste.



I veckan ska jag få ett telefonsamtal, längtar! Hoppas på positiva besked. Hoppas hoppas hoppas!
Mer om detta kan jag berätta när det finns något att berätta. Tills dess håller jag er ovetande.


Nu ska jag titta på Maria Wern, en kanonbra serie som går på fyran 21.00 varje måndag.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0