Äntligen mars!

God förmiddag!
ÄNTLIGEN INNE I EN VÅRMÅNAD, som jag har längtat!
Jag får nog helt enkelt acceptera att Wilmer har ändrat sömnrutinerna och från och med nu,
på obestämd framtid är det uppstigning klockan sju.
Det är väl inte så värst tidigt ändå, men på helgerna uppskattar jag om vi sover till halv åtta!
Idag har jag hunnit med en massa saker.
Jag plockade i ordning lite här, eller flyttade sakerna från ett ställe till ett annat.
Visst är det jobbigt med saker som egentligen inte har en egen plats utan bara flyttas runt dagarna i ända?
Jag har även diskat en maskin disk, tvättat en maskin tvätt som redan är upphängd och på g att torka.
Jag har också burit in endel ved så vi slipper frysa ifall minusgraderna har tänkt att hälsa på igen.
Sist men inte minst, jag har hunnit gosa lite med min lilla son!
Klockan är snart tio och jag har gjort allt på "to do listan" så nu kan vi roa oss resten av dagen.
Det är ju faktiskt Torsdag och då vet ni ju var jag håller hus...
-Just de, hos farfar!
Idag fyller också pappa år, blir kalas ikväll men man kan ju alltid hoppas på att han bjuder på något gottit hemma hos farfar också :)


Pappa och Wilmer  ♥

Jag har en fruktansvärd ryggvärk efter att Wilmer haft sin lilla period, som förhoppningsvis är påväg bort.
Och nu efter veden känns den inte bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0