"To do" lista!

Heeej igen!
Nu är tvätten vikt och allt som ska göras idag är gjort.
Jag kände bara för att dela med mig av en så himla rolig nyhet!
Det är mycket i och för sig som jag vill berätta, kankse borde lista upp det?

♦ Lina och Rikard har fått sin lilla bebis, som ska heta Kasper. Jag vill såå gärna träffa honom!
♦ Mathilda tar studenten om en vecka och förberedelserna är i full gång!
♦ Första helgen i Juli ska vi åka ner till min Kusin och hans tjej i Ålem.
♦ Marie och Thomas kommer hit den 10 juli (wiiie!)
♦ Jag har en hemlis som jag inte delar med mig av men gärna skryter om!

Ja, den här sommaren verkar börja bra och bättre hoppas jag det blir!
Det lär hända mycket mer än det där, men det där är ändå en bra början. :)



Vi hörs en annan dag, puss och kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0