Passa på!

Hallå!
Först innan jag börjar med allt jag vill skriva om tänkte jag bara tips er om att i helgen är det Forsviksdagarna (marknad mm.) Både lördag och söndag. När jag kikade in på Rockabillyvixens blogg fick jag se att hon skulle dit och sälja sina barnkläder.
Så nu, för er som kankse gärna köper kläder ni faktiskt har sett i verkligheten och kan känna på är ju detta ett perfekt tillfälle att åka dit och titta på allt fint som hon sytt!
Tider och så hittar ni på hennes blogg! Rockabillyvixen.

Och nu, över till något annat!
Jag har fastnat lite i barnvagnsträsket. Jag skulle så gärna vilja ha en ny vagn, mindre, smidigare. En Brio Sitty, race eller spin är jag lite inne på. De är tre olika prisklasser och egentligen hade man väl önskat att man kunde få en spin för sitty-priset men de lär väl knappast hända.
Jag vet inte om det är prioritet o köpa ny vagn just nu, men skillnaden mellan att vilja ha, måste ha och behöver ha är ju minimal som jag tidigare sagt!
Hur som hellst. Jag har hittat en Brio spin till ett helt okej pris. Jättefin med footsack inkl. Frågan är bara den: Har vi råd just nu?
Jag får suga lite på den karamellen och hoppas den finns kvar när jag väl bestämt mig!
 
Imorgon ska Wilmer få spruta inför Turkietresan, hoppas de går bra.
Men nu ska jag avrunda här, vi hörs! Kramkram.

Kommentarer
Postat av: johannna

har nog också fastnat i detta barnvagns träsk. gillar vår city cross men vill ha en nitro... eller en smidigare luten sittvagn har ju sittyn men finns ju ongrt ligglähe vilkrt jag inte tänktr på att jag skulle sakna.... ginns ju så.månha!!

2012-06-27 @ 22:33:55
Postat av: Bea

Tack för länkningen =)

Postat av: tove

http://www.annasbabyshop.se/brio-spin-p-489-c-214.aspx?gclid=CJrhqpm277ACFUcwmAodcXgKvQ

billigt!

Svar: Det var ju dock bara en av dom som kostade under två tusen och jag gillar inte blå :(
Stephanie

2012-06-28 @ 00:04:37
URL: http://toves.blo.gg
Postat av: Anonym

där funkar kanske länken istället

2012-06-28 @ 00:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0