Nya pjucks!

Hej på er!
Idag har jag & Wilmer städat lite, släpade fram damsugaren & den var ju en favorit, "fångad av en stormvind". Det blåser roligt ur damsugaren plus att man kan klättra lite. spännande!
Nu ska golvet även torkas men de gör jag i eftermiddag när Krille kommer hem så slipper jag ha Wilmer krypandes på det våta golvet.
Jag tänkte rensa ur lite grejer som jag har här och var nu under tiden då Wilmer sover.
 
Öronen är inte speciellt mycket bättre, jag har fått några örondroppar som ska tas 3 gånger dagligen i 5 dagar, inne på dag tre och jag har minst lika ont fortfarande.
Bihålorna har börjar värka också så det blir väl förmodligen ett besök på VC snart igen.
 
 
Igår fick vi sms om att passena var redo för uthämtning. Vi hade inget för oss så vi åkte in till Skövde, väl inne kom jag på att vi behövde ha med oss våra gamla pass för att kunna få ut dom nya så det blev en tripp till Dollarstore och elins esplanad istället.
Där köpte jag och Wilmer nya pjucks! Sommarsandaler till min lilla prins och ett par svarta tygskor som är jättesköna på sommaren. Orkar inte knyta stup i kvarten så de är skönt o bara kunna stoppa i fötterna och dra iväg :)
Vi passade på att handla lite mat och sånt som behövs till Krilles kalas eftersom han fyller år på söndag.
Då ska jag baka jordgubbstårta och dom där goda chokladkakorna med pärlsocker på, minns ni dom?
Dom finns i alla fall med i ett äldre inlägg under kategorin mat och bak ifall ni också skulle bli sugna på att baka!
 
Vad konstigt det känns med skor på fossingarna! Men fina är dom!
 
 
Nu är tiden inne att avruna. vi hörs, ha det bra mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0