Mätarna upp i taket!

Heej!
Då var man mammaledig igen då och jag måste bara säga att det är så himmla kul när man ser statistikmätaren resa dig rätt upp då man skriver ett inlägg!
Ni är allt bra ni mina läsare :)
Just nu steker jag lite pannkakor i väntan på att min lilla prins ska vakna som sover så sött ute i vagnen.
Det är ju inget sommarlovsväder ute precis, stackars barnen!
Jag väntar även på att f-kassan ska ringa mig.
Minns ni när dom råkade betala dubbla dagar till mig i våras? De har fortfarande inte löst sig...

I förmiddags var vi på jobb #2, hotellet och pratade lite om sommaren. La in om tre dagars ledighet hittils, veckan då Thomas och Marie kommer hit. De andra dagarna får bli spontana.

Mer då? Jaaa... på onsdag hoppas jag att min förskylning har gett sig får då tänkte jag och Wilmer gå till babycafét, jag har saknat det!

I helgen var det säsongsfesten på trädgår´n, som jag missade :( Sååååå tråkigt, hade ju sett fram emot den men i torsdags åkte jag på en elak förskylning som även idag håller i sig ordentligt. Kasst.

Och om jag inte minns fel är det bara 60 dagar kvar till avgång mot Turkiet med världens bästa Sundersjöar!
I eftermiddag ska vi in till skövde och fixa pass till alla tre, härligt!

Är det någon som vet priser o så för barn under ett år?

När vi ändå är inne i skövde ska jag även lämna in min telefon som "gått trasig" igen, en månad senare, samma fel. Great!

Nu ska jag fortsätta att steka så hörs vi!


Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Betty

Samma pris för alla pass oavsett ålder, tyvärr

2012-06-18 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0