Jag blir galen..!

God morgon!
Idag vill jag bara säga som så att : Man skulle blivit läkare, i det här fallet öronläkare.
 
I Onsdags fick jag en vaxpropp i höger höra. Jag åkte till Vårdcentralen och fick som svar "det går över".
Gick tillbaka på torsdagen med samma problem, som blivit värre efter behandling med revaxör.
Då spolade de rent mitt öra och det åkte ut lite skit.
efteråt kändes det bra en stund, tills jag fick lock i örat igen. Troligen vatten.
Det rinner nu ut gult vatten från mitt öra men jämna mellanrum och det kan jag ju tyvka är skönt. Men det tjuter så fruktansvärt heeela tiden. Högt också.
Jag börjar nu, fjärde dagen att bli smått galen på detta tjutande. Locket sitter ju kvar trots att det rinner och jag börjar undra hur länge det ska rinna? Hur länge ska det tjuta? hur länge ska det värka efter en spolning i örat?
Kan man göra något åt detta vatten? Skulle typ vilja ta en sug och suga ut det, går det? Det tär lite på humöret och det är inte så roligt för min stackars familj...
 
 
Nu vill Wilmer mig något också så nu är det dags att sluta. Tackar för svar om någon vet, ha en bra helg annars mina vänner! Återkommer ´senare och berättar om min midsommar! Krambanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0