Cirkus!

Hallå allihopa!
Ikväll har vi varit på cirkus, i Forsvik.
Albins klass avslutade terminen och hade cirkusföreställning för sina närmsta och eftersom vi typ bor ihop med Sundesjöarna så fick vi följa med. Barnen var jätteduktiga :)
Dagen på jobbet har varit fullt upp, jag har haft massor och göra och då går ju tiden fort, riktigt fort!
I morgon ska jag iväg, så jag slutar tidigt, då hinner jag inte få fullt lika mycket gjort som jag kankse hade hoppats på..

För er som inte vet, så har jag börjar med Lcfh igen, men det är inte roligt den här gången.
Det känns inte jobbigt att vara utan socker och mjöl o allt sånt där, men det är tråkigt att laga mat.
Maten känns som samma samma samma helatiden och jag har idétorka.
Vi har hållt i en vecka nu, utan några som hellst problem men som sagt, de är dötråkigt.


En lchf-rätt, mycket smarrig! Var tog inspirationen vägen?

Jag tänkte att jag någon dag här nu i veckan, kankse i morgon ska bjuda på lite bilder på mina blommor som allteftersom kommit i krukor och upp på altanen, det är riktigt hemtrevligt där nu. Nu saknar jag ju såklart bara solen!

Krille är nere och söver Wilmer... själv har jag rastlösa ben.
Det hade jag under sista delen av graviditeten också och igår läste jag lite om det, det kan bland annat bero på järnbrist... Jag äter järntabletterna så ofta jag kommer ihåg dom men ni som ätit dom vet hur magen blir av dom!
De senaste tre dagarna har varit jättejobbiga, framförallt lkvällarna och nätterna, vaknar ofta och behöver röra på mig en stund...
Hela dagen idag har det känt som växtvärk i mina ben, mindre skönt det också.
Vad beror allt detta på?

Nej, nu hoppas jag att Wilmer somnar snart så jag får lite tid med min sambo.


Hejdå mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0