Stor nu.

Vi har haft bättre dagar är denna, hur har eran dag varit?
Wilmer har blivit snorig och det påverkade hans sömn inatt och i morse. det påverkade även min sömn och när jag inte får sova blir jag riktigt irriterad, frånvarande och tråkig.
Nu börjar äntligen denna dagen närma sig sitt slut.
Krille har varit jätte duktig idag och grejat en massa med altanen, vilket fuskbygge! Det kommer bli lite extra fix som vi inte räknat med, men då är allt som vanligt och som det ska. Så har vi nämnligen haft det de tidigare gångerna vi börjat renovera.
 
Min lilla Wilmer har blivit så himla stor nu det senaste, munnen går i ett och han har så mycket att berätta för oss!
Sen har han börjat ställa sig upp, första gången jag såg det var i Tisdags och då blev jag rädd och skrek till så han ramlade, stackarn!
Tror inte det dröjer jättelänge till han knatar runt på två ben här hemma. Alla lösa saker är i riskzon just nu!
 
 
I morgon blir det mer altanbygge för K
och jag ska försöka stötta så gott jag kan,
är dock värdelös på allt somm har med bygg och sånt o göra!
 
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Moster m

Haha första bilden! "Nää jag har inte tagit någon muffins"

2012-09-13 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0