Senaste tiden i korthet!

Tjena! Nu har det hänt mycket sen sist, i helgen som var var vi nere hos min kusin och hans tjej som bor i Ålem. Det regnade som ni vet nere i Småland och det fick vi verkligen känna av på vägen hem då vägen var fylld med vatten på vissa delar. Idag fick vi finnbesök av Thompa och Marremarie! Krille var inne i Skövde och hämtade dom vid tåget, samt besiktigade min bil och gjorde ett försök till att hämta ut min mobil som varit på lagning ett tag. Nu var det bara så att dom hade visst lagat en massa som jag inte hade bett om och nu kostar det en massa pengar för mig att hämta ut det. Sånt är ju rätt irriterande eftersom dom ringde i fråga om dom skulle laga den och jag svarade nej men ändå så gjorde dom det. I morgon ska jag själv åka in och göra ett försök att hämta ut den. Nu är det dags att lägga sig så man är pigg till morgondagens äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0