Kalas(s) i stora lass!

Dagen började i vanlig ordning vid sjutiden. Redan vid åtta var jag i full gång med att baka tårta.
Jordgubbstårta stog på beställningen och jag och Krille (Wilmer med fast sovandes) var igår i Brevik och plockade jordgubbar.
 
 
Senare på dagen var vi en sväng i Forsvik på marknad tillsammans med Emil, Kajsa oh Tove.
Vi träffade bland annat Wilmers farmor, faster och farbror som som vanligt skämde bort Wilmer med kläder.
Två Mössor ifrån Rockabillyvixen, en Alfonsdress + tshirts & Strumpor. Sen kunde ju inte mamma och pappa vara sämre, så vi köpte två kortärmade pyjamasar.
 
Sen idag då, ja kalas från ett till typ halv åtta. Krille fick många fina presenter och jag tror att han är jättenöjd över sin dag!
 
Kusinpuss!
 
Imorgon är det måndag igen, då blir jag och Wilmer ensamma på dan, såå trist när K är på jobbet!
Hoppas på bättre väder denna veckan så vi kan vara ute massor!
 
Nu ska jag titta om det finns något att titta på på tvn. Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0