Flowers.

Hej där!
Har ni haft en lika bra dag som jag?
Igår var sista kvällen vi hade främmat. Thomas och Marie från Sandviken har varit här i en vecka och den har gått så himla fort!
Vi gick på allsång och Idas Brygga och konstigt nog har jag känt mig ganska pigg idag. En liten svacka på eftermiddagen men annars ingenting. Skönt!
Vädret har varit toppen idag och det känns väldigt bra men tanke på hur mycket regn det har kommit på senaste. Jag har inte behövt vattna mina blommor på typ hela sommaren. Och på tal om blommorna så tänkte jag nu äntligen komma med bilder på mina planteringar.
(Jag lovade ju de när dom hade växt till sig och det har dom verkligen gjort nu!)
 
   
 
I morgon ska vi åka runt och hämta lite grejer till altanbygge. Vi ska bygga om oh göra den till våran. Det ska  bli riktigt roligt! Bilder kommer senare!
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0