Uppdatering

Åh, vad konstigt. Jag är typ hungrigare nu än när jag var gravid!
Är det normalt? Någon mer som är ständigt hungrig??
Kankse är det latmasken inom mig som äter upp all min mat :P
Skämt o sido. Jag är oerhört gottesugen men jag SKA försöka sluta med allt gottit.
Det är inte bra för min figur, hihi eller mina tänder.
Jag skrev ju nyss ett inlägg, men blev så sugen på att skriva igen.
Jag har ju lovat lite mer seriösa inlägg men jag kommer aldrig på vad jag ska skriva om.

Jag är såå sugen på o fixa till här hemma, jag vill ha nya färger på väggarna men det vill jag gärna överlåta till Krille.
Själv vill jag inreda, köpa möbler o sånt där.
Tänkte att jag skulle börja blocket-fynda.
Skulle tillexempel vilja ha en Svart lampa, i stil med denna: (google bild)



Och så skulle jag vilja ha en svart, retrostil fotölj o ställa i Wilmers rum, han behöver en hylla o ställa leksaker på/i.


Tänk om man bara hade mer pengar...
Men man får ta lite i taget.

Kankse ska jag byta gardiner i morgon... Känns som jag behöver det.
Nu ska jag kollar blocket/tradera o se om det finns något man kan fynda.
hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0